Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

September Ipsy Bag!

Γεια σας!!!
Ήρθε και αυτό τον μήνα το όμορφο μηνιαίο τσαντάκι γεμάτο καλούδια.
Αυτή την φορά το θέμα ήταν το "Street Style" γι'αυτό και τα χρώματα κινήθηκαν σε ασημί, gun metal, nude (σε άλλα τσαντάκια) και σκούρο μπορντό.  
Πάμε να σας το δείξω!
Pacifica Waterproof eyeliner in Gun Metal
Από το swatch κατάλαβα ότι θα μου αρέσει πολύ αυτό το μολύβι, ηταν μαλακό, η χρωματική απόδοση τέλεια και μετά από 5 λεπτά στο χέρι μου λίγο δυσκολεύτηκα να το καθαρίσω, χάρηκα πολύ ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω κάτι από αυτή την εταιρία.
 Full size Price: $11.00
 
Cailyn ART TOUCH TINTED LIP GLOSS STICK
Όσο και αν προσπάθησα δεν μπόρεσα να βγάλω φωτογραφία που να δείχνει το πραγματικό χρώμα, αυτό που βλέπετε δεν έχει καμία σχέση, είναι ένα μπορντό βαθύ με μπλε υποτόνους, τέλειο!
 Όμως, είναι πολύ ρευστό και πολύ φοβάμαι ότι αν το φορέσω και βγω έξω μπορεί να παει το lip gloss μέχρι και στα φρύδια μου! Είδομεν! 
Price: $19.00
Επιτέλους θα δοκιμάσω ένα Crown Brush!
Από ότι βλέπετε είναι διπλό, η μια μεριά είναι για το άπλωμα της σκιάς και από την άλλη το Bullet brush που είναι ότι πρέπει για την κόγχη του ματιού.
Price: $6.99
 
 Τέλος έχουμε 2 εταιρίες τις οποίες δεν γνώριζα,
Nourish Organic moisturizing cream face cleanser
 που είναι ένα ενυδατικό καθαριστικό προσώπου και για το οποίο εχω μεγάλες προσδοκίες.
Είναι αγνο Vegan προϊόν, οργανικό, χωρίς άρωμα, χωρίς γλουτένη, χωρίς αλκοόλ και τα λοιπά και τα λοιπά...
Full size Price: 13.99
 
Mitchell and Peach hand cream
Η εταιρία αυτή είναι από το Kent της Αγγλίας και παρασκευάζεται σε μια φάρμα!   
Περιέχει Vitamin E, shea butter και μέλι Αγγλικό.
Χαίρομαι που ήταν στο τσαντάκι μου λόγο προέλευσης, φιλοσοφίας κλπ. αλλά ελπίζω να μην αρχίσει να με ακολουθεί η κατάρα της κρέμας χεριών από τα Ελληνικά κουτιά και εδώ!
Είχα μπουχτίσει, έχω κρέμες να κληρονομήσουν και τα εγγόνια μου!
Full size Price: $22.00
 Το τσαντάκι αυτό καθαυτό ήταν πανέμορφο και χωράει όλα τα απαραίτητα, σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω τις μέρες που δεν θέλω να κουβαλήσω τσάντα.
Είμαι πολύ ικανοποιημένη και αυτό τον μηνα, για 10 μόνο δολάρια που είναι 7 ευρώ περίπου ήταν εξαιρετικό!
Θα τα ξαναπούμε παλι αύριο η μεθαύριο που περιμένω το πρώτο μου boxycharm,
το είδα και είναι σούπερ!
Φιλια πολλα!!!
 

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι υπομονή το Boxycharm θα γίνει international και είναι πολύ καλύτερο από το Ipsy

      Διαγραφή
  2. Telia - ola fainountai poli orea!!!

    Filakia apo Londino!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι ωραία προιόντα και νέες μάρκες! Εμείς όλο οι ίδιες και οι ίδιες!Thanks for sharing!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα, γι'αυτο μ'αρεσει κι'εμενα γιατί δοκιμάζω εταιρίες που η δεν γνωριζω η που δεν θα αγόραζα λογο τιμης!

      Διαγραφή