Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Pharmacy Haul!

Γεια σας!!!
Πριν μερικούς μήνες, είχε έρθει η ώρα να παραγγείλω για άλλη μια φορά την φυτική βαφή Sanotint που χρησιμοποιώ από τότε που μου τσουρούφλισε το κρανίο η κομμώτρια μου και αποφάσισα να αγοράσω και το μαγικό νεράκι Caudalie, την Vichy bb cream σε μορφή mousse και την Liftactiv Serum 10 .
Έδωσα την παραγγελία μου στο συνηθισμένο online φαρμακείο στο οποίο ψώνιζα και περίμενα. Περάσαν 2 1/2 εβδομάδες και η παραγγελία άφαντη! Τους πήρα τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι δεν είχαν την BB Cream και περίμεναν να έρθει για να μου τα στείλουν, αυτό που με πείραξε είναι ότι δεν με ενημέρωσαν και έπρεπε εγώ να τηλεφωνήσω για να ενημερωθώ.
Τελικά αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία μου (εκτός της βαφής) και να δοκιμάσω κάποιο άλλο φαρμακείο.
Λίγες μέρες πριν είχα ανακαλύψει το φαρμακείο Τριανταφύλλου Αλ. και είχα δει ότι είχαν πολλές καλές και πρωτοποριακές εταιρίες στο φαρμακείο τους. Επικοινώνησα λοιπόν με τις κοπέλες μέσω facebook (γιατί το website τους δεν είναι ακόμα έτοιμο) και τους έδωσα την παραγγελία μου.
Μέσα σε 2-3 μέρες το κουτί ήταν στην πόρτα μου με τα προϊόντα που αγόρασα, μερικά δώρα και αρκετά δείγματα για review.
Αγόρασα λοιπόν το διάσημο μαγικό νερό Caudalie 30ml με 10€, την νέα BB mousse της Vichy, υπάρχει σε 2 αποχρώσεις beige και rose αν δεν κάνω λάθος, εγώ πήρα την beige 20€ και τέλος την Liftactiv serum 10 για μάτια και βλεφαρίδες 30€.
Το νερό  Caudalie το αγάπησα όπως και εκατομμύρια κόσμος! Αφήνει το δέρμα μου πιο λαμπερό, δροσερό και ενυδατωμένο. Ακόμα και το άρωμα του που ενοχλεί κάποιους, μου αρέσει! Είναι φρέσκο και μυρίζει σαν μέντα και άλλα βότανα, σε λίγο θα χρειαστώ καινούριο και σίγουρα θα πάρω τα 100ml.
H BB cream μου άρεσε και αυτή, ήταν το μόνο προϊόν που μπορούσα να ανεχθώ στο πρόσωπο μου το καλοκαίρι, είναι σε μορφή δροσερού αφρού, δεν έχει μεγάλη κάλυψη όμως εξουδετέρωνε τις κοκκινίλες γύρο από την μύτη μου και κρατούσε ματ το πρόσωπο μου για αρκετές ώρες. Τα αρνητικά του είναι η γεύση του (ναι η γεύση του!) αν κατά τύχη γλείψω τα χείλη μου και την περιοχή γύρω από αυτά έχει μια πίκρα Θεέ μου! Και το δεύτερο αρνητικό είναι ότι πρέπει να εφαρμοστεί με προσοχή για να μην μπει στα μάτια, αν μπει στα μάτια ετοιμαστείτε για πολύ κλάμα!!! Όμως, παρόλα αυτά θα το ξανά αγοράσω όταν πιάσουν με το καλό πάλι οι ζέστες.
Την Liftactiv serum 10 για την περιοχή γύρω από τα μάτια και τις βλεφαρίδες, την είχα δοκιμάσει από ένα δείγμα που βρήκα σε περιοδικό και μου άρεσε τόσο πολύ που αποφάσισα να την αγοράσω παρά το τσουχτερό της τιμής της. Είναι μια ωραία απαλή σατινέ κρέμα ημιδιάφανη που ενυδατώνει τέλεια το δέρμα μου, χωρίς να είναι λιπαρή. Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι παρόλο που μετά την εφαρμογή της απλώνεις τα υπολείμματα της στις βλεφαρίδες, δεν υπάρχει περίπτωση να ερεθίσει το εσωτερικό των ματιών! Έχω δοκιμάσει κρέμες ματιών που τις έχω απλώσει με προσοχή και πάλι με κάνουν να δακρύζω και ερεθίζουν τα μάτια μου. Αυτή ευτυχώς είναι τέλεια!

Με τις αγορές μου πήρα τα παρακάτω υπέροχα δωράκια (τα δώρα ήταν από ένα συγκεκριμένο ποσό αγορών και πάνω και τα δείγματα για review στο blog μου )
Get fresh feet foot scrub 50g πολύ καλό scrub ποδιών που αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα και ανακουφίζει τα πόδια.
Frezyderm self tan firming lotion, την λοσιόν αυτή για μαύρισμα χωρίς ήλιο και σύσφιξη την χρησιμοποιησα στα πόδια μου το καλοκαίρι χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα, δεν είδα καθόλου διαφορά στο χρώμα, ίσως να ήταν για πιο ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες αν και εγώ είμαι αρκετά λευκή μαυρίζω δύσκολα και συνήθως καίγομαι. Τι να πω δεν πειράζει όμως γιατί το επόμενο προϊόν της ίδιας εταιρίας με ξετρέλανε!
Frezyderm body foundation με SPF 30 Αυτό το αδιάβροχο foundation σώματος με έσωσε, κάλυψε τέλεια τους κιρσούς στα πόδια μου από τα τόσα χρόνια ορθοστασίας στο φαρμακείο. Ήταν ακριβώς στο χρώμα του δέρματος μου, ήταν φυσικό, έμενε ανέπαφο μέχρι να το αφαιρέσω εγώ και δεν λέρωνε τα ρούχα μου! Τέλειο προϊόν σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν έχετε να καλύψετε κάτι στο σώμα σας!!!
Mario Badescu acne facial cleanser, πολύ καλό face wash κατά της ακμής, άφηνε το πρόσωπο μου καθαρό χωρίς να το ξηραίνει και στην μια εβδομάδα που το δοκίμασα με βοήθησε με την ακμή και ρύθμισε την λιπαρότητα μου! Πολύ καλό προϊόν!
Mario Badescu alpha grapefruit cleansing lotion, ακόμα ένα αστέρι! την χρησιμοποίησα σε συνδυασμό με το face cleanser και μου άρεσε πολύ! Καθαρίζει και τονώνει την επιδερμίδα και λόγο των AHA που περιέχει κάνει απαλή απολέπιση στο δέρμα, το αφήνει πιο φωτεινό και συσφίγγει τους πόρους.
Mario Badescu hydrating hand cream, θαυμάσια ελαφριά κρέμα χεριών, πολύ ενυδατική και πλούσια χωρίς να αφήνει λιπαρότητα! Η κρέμα αυτή δεν έφυγε από την τσάντα μου όλο το καλοκαίρι, από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει και δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα!
Mario Badescu drying cream, αυτό το προϊόν με μπέρδεψε! Όταν άνοιξα το βαζάκι ήταν ένα ξεραμένο καφέ πράγμα, όταν έψαξα online και βρήκα οδηγίες χρήσης έμαθα ότι κανονικά είναι σε ρευστή μορφή, απλά το δείγμα είχε ξεραθεί και έτσι έβρεξα το πρόσωπο μου, αναποδογύρισα το βαζάκι, έπεσε έξω το κομμάτι ξεραμένης λάσπης και το έτριψα στο βρεγμένο δέρμα μου, έγινε λάσπη και το άφησα να δράσει για 20 λεπτά. Όταν το αφαίρεσα είδα ότι είχε ερεθιστεί η περιοχή γύρω από την μύτη μου και έκαιγε, οπότε δεν το δοκίμασα δεύτερη φορά. Δεν μπορώ εκφέρω γνώμη για την συγκεκριμένη μάσκα γιατί πρώτον και κύριον δεν ήταν στην μορφή που έπρεπε να είναι και γιατί μπορεί ο τρόπος που την εφάρμοσα να έκανε την ζημιά.
Ούτε και για τα επόμενα 2 προϊόντα μπορώ να σας πω λεπτομέρειες γιατί η ποσότητα τους ήταν πολύ μικρή και έφτασε για 2 μόνο χρήσεις.
Είναι το Chamomile night cream από τις 2 φορές που την δοκίμασα μου άρεσε γιατί ήταν καταπραυντική και μου έκανε εντύπωση η πυκνότητα που θύμιζε βαζελίνη και το Collagen moisturizer με SPF15, ευχάριστη λίγο λιπαρή κρέμα.
Και περνάμε στα θαύματα! Caudalie... τι να πρώτο πω, αγάπησα όλα όσα δοκίμασα τόσο πολύ που θέλω να αρχίσω να αγοράζω σιγά σιγά όλη την σειρά, από καθαριστικό προσώπου μέχρι και τα σαμπουάν που έχουν! Τα παρακάτω τα θέλω όλα!!!
Δοκίμασα επιτέλους το περίφημο Caudalie Divine oil και είναι όντως θεϊκό! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την κορυφή έως τα νύχια, η σύσταση του αποτελείται από 4 έλαια (σταφύλι, ιβίσκος, σουσάμι, έλαιο αργκάν) έχει θρεπτικές και επανορθωτικές ιδιότητες και μυρίζει τέλεια!!! Το καλύτερο ξηρό λάδι που έχω δοκιμάσει και κάτι που ξέχασα να αναφέρω, είναι σε spray bottle οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να σου χυθεί το μισό προϊόν έξω από λάθος!
Vinoperfect Creme Peau Parfaite SPF15 Κρέμα Ημέρας SPF15 σε λεπτή υφή που απορροφάται γρήγορα, εξαφανίζει τις σκουρες κηλίδες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν μάσκα ειδικά στην εγκυμοσύνη για προστασία και καταπολέμηση των πανάδων! Θα την αγοράσω σίγουρα!
Vinoperfect Serum Eclat Anti-Taches Serum για Λάμψη & Αποκατάσταση της επιδερμίδας, εφαρμόζεται πριν την Vinoperfect Creme και καταπολεμά και αυτό τις κηλίδες και αποτρέπει την εμφάνιση νέων.
Vinosource SOS thirst quenching serum ενυδατικός ορός αποκατάστασης υγρασίας με υαλουρονικό οξύ. Ο ορός αυτός  αιχμαλωτίζει και διαχέει νερό βαθιά στο δέρμα, προκειμένου να επαναφέρει την ισορροπία της υγρασίας στο πρόσωπο, αφήνει το δέρμα απαλό και σούπερ ενυδατωμένο!
Δώστε στην επιδερμίδα σας κάτι να πιει με Vinosource Creme Sorbet Hydratante Ενυδατική και καταπραυντική κρέμα, η λέξη sorbet τα λέει όλα! Κατάλληλη ακόμα και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα!
Caudalie Vinosource Fluide Matifiant Hydratant Ενυδατική κρέμα σε ρευστή μορφή για άμεσο ματ αποτέλεσμα, ρυθμίζει την λιπαρότητα και χαρίζει βελούδινο δέρμα, καταπληκτική!!! Όσοι έχετε λιπαρό δέρμα πρέπει να την δοκιμάσετε!
Και τέλος το Caudalie Zeste de vigne shower gel 200 ml, Αφρόλουτρο για τις ευαίσθητες επιδερμίδες που χαρίζει απαλότητα και φρεσκάδα. Εμπλουτισμένο με αλόη, σέβεται το φυσιολογικό pH της επιδερμίδας, με νότες από άνθη, φύλλα και καρπούς λεμονιάς. Παρόλο που εγώ προτιμώ τα πιο γλυκά αρώματα, αυτό μου άρεσε, είναι ιδανικό για πρωινό μπάνιο, υπάρχει και σε 3 άλλα αρώματα. Το επόμενο που θέλω να δοκιμάσω είναι το ροδάκινο!
Αυτά τα πολλά και καλά! Ελπίζω να σας άρεσε το post και θα ήθελα να ακούσω και την δική σας γνώμη αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα, η αν έχετε βάλει στο μάτι κάποιο από αυτά!
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω το Φαρμακείο Τριανταφύλλου Αλ.  και ειδικά την Αλεξάνδρα για τα υπέροχα δείγματα που μου έστειλε και να την προειδοποιήσω ότι θα την τιμήσω σύντομα ξανά γιατί είδα ότι έφερε τα balmi και τα λαχταριστά bubbles & butters !
Φιλιά πολλά!

6 σχόλια:

  1. Ζήλεψαααα, πόσο ζήλεψα δε λέγεταιιι (με την καλή έννοια πάντα χιχι).
    Σίγουρα θα παραγγείλω μόλις έχω χρήματα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην παραγγείλω :Ρ
    Πάρα πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες αλλά και όσα σου ήρθαν ως δωράκια...
    Να τα χαρείς πραγματικάα!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Maro μου!!! Τα δείγματα είναι ο καλύτερος τρόπος να αγοράσεις κάτι χωρίς να το μετανιώσεις γιατί ξέρεις τι παίρνεις.

      Διαγραφή
  2. με γεια τις αγορές σου!πω πω πόσα δωράκια!!!είσαι πολύ τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή