Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

October Glowbox!

Γεια σας!
Ήρθε επιτέλους το glowbox Οκτωβρίου, άργησε αρκετά αυτό τον μήνα!
Πάμε να σας δείξω τι περιείχε και μετά να σας πω τις εντυπώσεις μου!

  • Avon Ultra Color Lip Crayon in fresh fuchsia Κραγιόν σε μολύβι για εύκολη εφαρμογή και απ' ότι είδα έχει καλή διάρκεια, το χρωματάκι μου τα χαλάει λίγο, αλλά θα το αγοράσω στην απόχρωση Notice me nude που το είδα και έπαθα πλάκα ή το πολύ όμορφο Risque Rose! 

(Εχω το 2ο, αλλά θέλω το 3ο και το 6ο)

  • Fresh line Ερατώ κρέμα μαλλιών, 75ml, πολύ ενυδατική κρέμα για ξηρά μαλλιά, εάν τα μαλλιά είναι κανονικά η λιπαρά η κρέμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μάσκα στις άκρες, μυρίζει πάρα πολύ όμορφα!
  • Human+Kind κρέμα για τα χέρια, τους αγκώνες και τα πόδια 50ml, να σας πω την αλήθεια πρώτη φορά ακούω γι' αυτή την εταιρία, με μια δοκιμή που της έκανα είναι καλή, ενυδατική χωρίς να κολλάει, όμως βρομάει!!! Λυπάμαι που το λέω μυρίζει πολύ άσχημα, σαν κρέμα για συγκάματα (desitin), μάλλον θα πάει για τα πόδια, δεν νομίζω να μπορέσω να αντέξω αυτή την μυρωδιά στα χέρια μου!
  • Juvena skin energy moisture cream 5ml, πολύ μικρό δειγματάκι ενυδατικής κρέμας για ημέρα και νύχτα για ξηρά δέρματα. Αυτή την κρέμα ανυπομονώ να την δοκιμάσω, εμπιστεύομαι απολυτά την Juvena.
  • Pure Gold Collagen, 1 δόση πόσιμο κολλαγόνο,με υαλουρονικο οξύ και βιταμίνες, πρέπει να χρησιμοποιηθεί για 4 με 8 εβδομάδες για εμφανή αποτελέσματα. Τώρα τι θα μου κάνει η μια δόση δεν ξέρω, νομίζω είναι το μόνο προϊόν στο κουτί που για εμένα είναι τελείως άχρηστο! 
Αυτό λοιπόν ήταν το Glowbox Οκτωβρίου, δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, ούτε κρύο ούτε ζέστη, δεν ενθουσιάστηκα με κανένα από τα προϊόντα του κουτιού, ίσως αν το μολύβι/κραγιόν ήταν άλλο χρώμα να είχα ένα λόγο να είμαι χαρούμενη, αλλά δεν ήταν! Δεν πειράζει ίσως το κουτί του άλλου μήνα να μ' αρέσει περισσότερο.   
Ποιες από εσάς το πήρατε και ποια απόχρωση κραγιόν είχατε?

12 σχόλια:

  1. same here!εγραψα κι εγω τη γνωμη μου.συμφωνω απολυτα με οτι εγραψες.ειδικα το κολλαγονο ακυρο εντελως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα πλάκα, μόλις μόλις διάβασα το δικό σου review και θα σου έγραφα ότι σε γενικές γραμμές συμφωνούμε!

      Διαγραφή
  2. εμένα τα 14 ευρώ μου φάνηκαν ακριβά πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ έχω συνδρομή και δεν είχα αυτή την επιβάρυνση, αλλά μόλις λήξει θα σκεφτώ πολύ να το ξαναπάρω, είναι πολλά τα 14 ευρώ! Όπως είπε και η αγαπητή Στέλλα με αυτά τα χρήματα μπορούμε να αγοράζουμε κάθε μήνα 1 mac κραγιόν η μια σκιά και έχει δίκαιο!

      Διαγραφή
  3. xaxaxa όσο διαβάζω για το κουτί που περιμένω τόσο απογοητεύομαι για ακόμα ένα μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε να πάρει! Μέχρι τα Χριστούγεννα θα το κρατήσω δεν με βλέπω για παραπάνω, θα δούμε, αν βελτιωθεί σημαντικά τους επόμενους 2 μήνες θα το σκεφτώ, αλλιώς θα μείνω στο cherry box (μάλλον)

      Διαγραφή
  4. Φτου...περιμενα κατι καλυτερο..Το χρωματακι στο κραγιον ωστοσο μου αρεσε πολυ παρ'αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι'εγω περίμενα κάτι καλύτερο, όσο για το κραγιόν είναι όντως πολύ ωραίο χρώμα αλλά έχω μεγάλα χείλη όπως μπορείς να δεις στην φωτογραφία και δεν μου αρέσει να τα τονίζω τόσο πολύ, νιώθω σαν σημαδούρα!

      Διαγραφή
  5. Μεγειάααααα σου!!!
    Η ααλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν τα προιόντα..οπότε ευτυχώς δεν το δοκίμασα!
    Το κραγιονάκι το έχω στο κόκκινο χρώμα (ωραία τα 2 που προτείνεις)...και το πόσιμο κολλαγόνο δεν θα το έπινα με τίποτα!
    Μακάρι να τα χαρείς!
    Πάντως το γεγονός ότι το ανέβασαν στα 14...είναι απαράδεκτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα το πιω και θα πω και στην υγειά τους αλλά 1 δόση τι να μου κάνει??? Αν είναι να βάλεις τέτοια πράγματα μέσα στο κουτί βάλε τουλάχιστον 1 εβδομάδας προμήθεια, αλλιώς τι να το κάνω? Το κραγιόν σαν ποιότητα και σταθερότητα είναι φανταστικό αλλά πολύ έντονο για μένα, θέλω τις άλλες 2 αποχρώσεις!

      Διαγραφή
  6. Αααα! απογοήτευση το κουτί :( Κρίμα γιατί το πάλεψα πολύ να μην το πάρω αυτόν το μήνα (λόγω της επιβάρυνσης) αλλά τελικά υπέκυψα. Η Freshline δε με ενδιαφέρει, την ξέρω σαν εταιρία, είναι πολύ καλή αλλά ας μάθουμε και τίποτα καινούριο! Έχουν ξαναβάλει προϊόντα της αν δεν κάνω λάθος. Επιπλέον το υγρό κολλαγόνο σε μονοδόση το θεωρώ γελοίο. Όχι από άποψη αποτελεσματικότητας αλλά κυρίως γιατί με το να το δοκιμάσει κανείς μία φορά, τι γνώμη να σχηματίσει πέρα από γεύση. Τέτοιες προσθήκες εγώ τις λέω "βάλε κάτι για να κάνει μπούγιο". Θέλω πολύ να δω αν τα κουτιά θα έχουν διαφορετικό χρώμα στο Lip crayon αλλά και γενικά αν θα είναι όλα το ίδιο ή θα έχουν διαφοροποιήσεις. Στην τελική, αυτοί γράφουν στα FAQs ότι τα προϊόντα επιλέγονται βάσει των ερωτηματολογίων. Εκτός και αν είμαστε όλες ίδιες τελικά :) Πολύ με εκνεύρισαν αυτή τη φορά και μετά το περιεχόμενο του κουτιού (που περίμενα να ήταν καλύτερο για να προλάβουν τις αντιδράσεις αλλά δεν) σιγουρεύτηκα ότι δεν θα το αγοράσω ξανά. Επιπλέον, από χθες τους έχω στείλει mail (ευγενικότατο με τα παράπονα μου) αλλά ακόμα να μου απαντήσουν. Επίσης κάτι που είδα τώρα στα FAQs και με εξόργισε, είναι το εξής "τις Μηνιαίες συνδρομές μπορείς να επιστρέψεις το GLOWBOX που παρέλαβες μέσα σε 14 ημέρες από τη στιγμή της παραγγελίας του και εφόσον το κουτί και τα προϊόντα είναι στην καλή, αρχική τους κατάσταση. Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε αυτή την περίπτωση" Ενώ στους όρους γράφουν αυτό που λέει και η νομοθεσία δηλαδή "Ο πελάτης καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής. Η υπαναχώρηση αυτή οφείλει να γίνεται από τον πελάτη εγγράφως και να κοινοποιείται στην Εταιρεία. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο πελάτης για το επιστρεφόμενο αγαθό εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών" Τι ακριβώς μας λέει το Glowbox τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειπαν-ξειπαν. Συμφωνω μαζι σου σε ΟΛΑ και ηδη κλαιω τα λεφτακια μου. Αλλα ειχα ενθουσιαστει με το κουτι του προηγουμενου μηνα με τα πιασαρικα ονοματα και ειπα να το παραγγειλω και γω (με ζορι λογω εξοδων αποστολης) αλλα και γω υπεκυψα.. Τελικα δεν νομιζω να το ξαναπαρω.. κρεμα που βρωμαει, κραγιον avon, και ποσιμο κολλαγονο που δε προκειται να πιω. NOT well played.

      Διαγραφή