Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Christmas in October! part2

Γεια σας!
Αυτό είναι το δεύτερο μέρος του Christmas in October, το πρώτο είναι εδώ!
Bath & BodyWorks True blue spa Shea Cashmere hair glossing cream, 
διάβασα πολύ καλά reviews γι' αυτή την leave in κρέμα μαλλιών, 
έχει άρωμα πικραμύγδαλο!
Τα επόμενα 2 (το άρωμα και την σκιά) μου τα έστειλαν οι εταιρίες στο σπίτι μου 
στην Αμερική, δεν τα έχω πληρώσει.
Δυο travel size αρώματα Modern Muse από την Estee Lauder, 
δεν ξέρω αν έχει κυκλοφορήσει ακόμα στην Ελλάδα.

Μια σκιά σε κρέμα από τα Flower cosmetics της Drew Barrymore, 
είναι ένα μαύρο-γκρι-μώβ μεταλλικό, πολύ ωραίο! 
Από διάρκεια δεν ξέρω ακόμα, θα δούμε! 

Και τώρα, το αντικείμενο του πόθου μου! 
Αυτή την τσάντα την είχα βάλει στο μάτι 1 χρόνο τώρα, μπορεί και περισσότερο 
και μάλιστα την είχα on my wish list here ! 
Είναι η Michael Kors, Jet Set Python Embossed Tote 
σε χρώμα gunmetal (μολυβί), την αγαπώ! 
Και ένα πορτοφόλι Michael Kors σε γκρι χρώμα, πολύ ωραίο μεγάλο και ευρύχωρο!
Δεξιά έβαλα και την φωτογραφία που βρήκα online για να δείτε ακριβώς πως είναι το σχήμα της.

And last but not least... ένα τόνο σοκολάτες,
 m&m's με γεύση καρύδα και φυστικοβούτυρο και strawberry liquorice 
που δεν μπορώ να βρω εδώ!
The end!
 

4 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς όλα κοπέλα μου!!!και η τσάντα πάρα πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα!! Το άρωμα πρέπει να είναι υπέροχο! Γενικά λατρεύω τα αρώματα αυτης της εταιρίας και ανυπομονώ να βγει στην Ελλάδα για να το μυρίσω! Η σκιά έχει καταπληκτικό χρώμα και πρέπει να δίνει πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα στα μάτια!!:)
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ωραίο άρωμα αν και φλοραλ, που εγώ δεν τα προτιμώ! Το συγκεκριμένο όμως είναι πολύ ωραίο!

      Διαγραφή