Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

The Concealer Οdyssey!

Γεια σας!!!
Απ'ότι βλέπετε, αυτό το post αφορά τα concealers! Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε την συλλογή μου και από τον αριθμό τους, σίγουρα μπορείτε να καταλάβετε πόσα χρήματα έχω ξοδέψει και πόσο έχω ψάξει για να βρω το κατάλληλο προϊόν που θα καταφέρει να καλύψει με αποτελεσματικότητα και διάρκεια αυτούς τους καταραμένους μαύρους κύκλους και διάφορες άλλες δυσχρωμίες του προσώπου μου!
Έχω δοκιμάσει από τα πιο ακριβά έως και τα πιο οικονομικά concealers της αγοράς όλα έχουν και τα θετικά και τα αρνητικά τους και φυσικά μην ξεχνάμε ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί, με διαφορετικούς τύπους δέρματος, άλλος με μπλε κύκλους άλλος με μωβ, άλλος με ρυτίδες, άλλος χωρίς και πάει λέγοντας! Οπότε είναι λογικό κάτι που θεωρώ εγώ τέλειο να μην κάνει για όλους τους τύπους δέρματος και όλες τις ηλικίες!
Πάμε να σας τα παρουσιάσω ένα ένα και να σας πω για ποιες επιδερμίδες πιστεύω είναι κατάλληλο το κάθε ένα.
1+2 Maqpro mixer and concealer palette, επαγγελματική παλέτα με πολύ pigmented συμπυκνωμένα, αδιάβροχα χρώματα concealer τα οποία διαλύονται με το makeup mixer και από πάστα γίνονται κρεμώδη. Κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος, μεγάλη κάλυψη, όμως όχι πολύ μεγάλη διάρκεια. Είναι από τα πολύ καλά όχι όμως το καλύτερο.
3. MAC Select Cover-up Όταν το εφάρμοσε πάνω μου η κοπέλα της MAC μου άρεσε πάρα πολύ!!! Αμέσως είδα διαφορά και αρκετά καλή κάλυψη, όταν πήγα σπίτι και προσπάθησα μόνη μου δεν μπόρεσα με τίποτα να καταφέρω το ίδιο αποτέλεσμα, δεν ξέρω γιατί, το ίδιο πινέλο χρησιμοποιώ, να ήταν ο φωτισμός, το χέρι? Πάντως αργότερα διάβασα ότι το συγκεκριμένο είναι κυρίως για ατέλειες προσώπου και όχι μαύρους κύκλους, τι να πω! Πάντως δεν το συνιστώ για κάτω από τα μάτια!
4. Diorskin sculpt concealer, πολύ καλό προϊόν για κανονικό-ξηρό τύπο δέρματος, τέλειο για κοπέλες με καθόλου η ελάχιστο πρόβλημα μαύρων κύκλων. Ιδανικό για εφαρμογή πάνω από corrector concealer που είναι συνήθως πορτοκαλί και ιδανικό για φωτεινότητες.
5. L'oreal bare naturale concealer Αυτό ήταν σκέτη αποτυχία, καταρχήν χρειάζεται σούπερ ενυδατωμένο δέρμα, καθόλου ρυτίδες για να μην δείχνει σαν σοβάς και δεν καλύπτει, απλά φωτίζει.
6. benefit powderflage Ως concealer είναι μεγάλη πατάτα, δεν καλύπτει τίποτα, μη σας πω ότι κάνει το πρόβλημα ακόμα πιο έντονο, ΟΜΩΣ ως setting powder πάνω από to concealer είναι πολύ καλό, φωτίζει την περιοχή και δεν "μπαίνει" στις ρυτίδες! Αν με ρωτούσατε αν αξίζει τα λεφτά του, η απάντηση μου θα ήταν σίγουρα όχι!
7. Maybelline dream mousse concealer Άλλο ένα πολύ μέτριο προϊόν, χρειάζεται πολύ καλή ενυδάτωση το δέρμα πριν την εφαρμογή, γιατί από μόνο του είναι πολύ ξηρό και χρειάζεται αρκετή δουλειά και μπλεντάρισμα για να στρώσει καλά.
8. Maqpro επαγγελματικό πολύ pigmented, αδιάβροχο foundation που καλύπτει ακόμα και τατουάζ, το χρησιμοποιώ σε κοπέλες με πολύ έντονο δερματικό πρόβλημα η πολύ έντονους κύκλους, χτίζοντας το σιγά σιγά!
9. benefit boi ing concealer Πολύ μέτριο concealer, πολύ μέτρια κάλυψη, όχι για εντόνους κύκλους, πολύ ενυδατικό, κατάλληλο για κανονικά-ξηρά δέρματα με αρκετά καλή διάρκεια!
10. Fabb duo concealer and eyeliner Αυτό το βρήκα σε ένα περιοδικό, δεν θυμάμαι ποιο πριν αρκετούς μήνες, δεν θα έπρεπε να αποκαλείται concealer γιατί δεν καλύπτει καθόλου, όμως είναι αρκετά καλό highlighter, χαρίζει μια ωραία διακριτική γυαλάδα!
11. Maybelline age rewind concealer, Για 2-3 χρόνια ήταν το αγαπημένο μου, από την μια άκρη είναι το concealer και από την άλλη το highlighter. Πολύ καλό προϊόν, αρκετά καλή κάλυψη, πολύ οικονομικό και καλή διάρκεια, είναι για όλους τους τύπους δέρματος! Τώρα πια είναι το τρίτο σε σειρά αγαπημένο μου και το χρησιμοποιώ ακόμα κατά καιρούς.
12. Lavera natural concealer. Πολύ καλό προϊόν για καθημερινή χρήση, απλώνεται πολύ εύκολα, μυρίζει όμως λίγο έντονα, όχι δυσάρεστα, έντονα! Έχει μέτρια κάλυψη και αρκετά καλή διάρκεια, θέλει προσοχή στην επιλογή απόχρωσης, εγώ έχω το medium και είναι πολύ σκούρο ακόμα και για καλοκαίρι που μαυρίζουμε! Τον χειμώνα θα το χρησιμοποιήσω για contouring.
13+14. NYX HD Concealer σε μωβ (για κάλυψη κίτρινων κηλίδων) και πράσινο (για κάλυψη ερυθρότητας)  αρκετά καλά και τα 2, καλύπτουν και έχουν διάρκεια κάτω από το foundation. Έχω και άλλα 2 της seventeen που ξέχασα να φωτογραφίσω, πάλι μωβ και πράσινο τα οποία είναι πιο κρεμώδη και όχι τόσο συμπυκνωμένα όσο της ΝΥΧ  που όμως κάνουν και αυτά πολύ καλή δουλειά.
15. Collection concealer. Εδώ προσκυνώ!!! BEST OF THE BEST το έχω ξαναπεί καλύτερο δεν έχω δοκιμάσει, τέλεια κάλυψη, μεγάλη διάρκεια, μένει αναλλοίωτο για ώρες και ώρες, όμως χρειάζεται καλή ενυδάτωση (όχι λιπαρή) πριν την εφαρμογή! Το αγαπώ! (αν θέλετε να δείτε φωτογραφίες με το αποτέλεσμα του, πατήστε εδώ)
16. Almay Bright Eyes Eye Base + Concealer Μέτριο σε κάλυψη προϊόν, ισχυρίζεται ότι δουλεύει και πολύ καλά σαν primer αλλά μπαίνει στις γραμμούλες πολύ γρήγορα, καλό στο να δίνει φως και φρεσκάδα στην περιοχή των ματιών, αλλά σε γενικές γραμμές αδιάφορο θα το έλεγα!
17. MUA Cover and Conceal Για τα χρήματα του καλό θα το πω, αν θυμάμαι καλά το πήρα 1-2 λίρες, απλό καθημερινό χωρίς πολλά πολλά concealer. Δεν θα το αγόραζα ξανά.
18. Maybelline instant age rewind concealer Το δεύτερο αγαπημένο μου, είναι ένα δροσερό υγρό προϊόν, δεν είναι κρεμώδες, είναι περίεργη η υφή του, χρειάζεται καλή ενυδάτωση και μόλις εφαρμοστεί πρέπει να δουλευτεί γρήγορα γιατί στεγνώνει και μένει εκεί! Τρομερή διάρκεια, κάλυψη, τα πάντα!!! Μόνο το σφουγγαράκι μου την σπάει λίγο, θα ήθελα να είναι λίγο πιο μικρό και παρόλο που λέει ότι είναι antibacterial δεν μπορώ να το χρησημοποιήσω σε άλλα άτομα για λόγους υγιεινής. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αλλά μην ξεχνάτε την ενυδάτωση!!!
19. L'oreal Infallible concealer, Και αυτό ήταν αγαπημένο μου για πολλά χρόνια, όταν μας ήρθε η λίστα στο Walgreens που δούλευα με τα προϊόντα που θα καταργούσε η L'oreal στην Αμερική και είδα να συμπεριλαμβάνεται και αυτό έπαθα πανικό!!!! Αγόρασα ότι στοκ είχαμε στο μαγαζί και πήγα και σε άλλα 2-3 Walgreens και τους καθάρισα τα ράφια, τόσο πολύ μου άρεσε! Τότε, ήταν ότι καλύτερο είχα δοκιμάσει, όχι πια, αλλά το αγοράζω ακόμα που και που από Αγγλία. Είναι αρκετά καλυπτικό χρειάζεται και αυτό ενυδάτωση πριν την εφαρμογή, το μόνο κακό είναι ότι είναι λίγο σκληρό και μερικές φορές αφήνει κομματάκια, αλλά για την εποχή του, ήταν ότι καλύτερο κυκλοφορούσε!
20. MUA stick concealer, δεν έχω να πω πολλά γι'αυτό, μέτριο και ψιλοαδιάφορο προϊόν! Πολύ οικονομικό όμως, 1 λίρα νομίζω, ότι πρέπει για τα κοριτσάκια που μόλις αρχίζουν να πειραματίζονται με το μακιγιάζ και καλό να το έχουμε στην τσάντα για μικρο διορθώσεις!
Αυτά!!!  Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ και να σας έλυσα κάποιες απορίες.
Πολλά φιλιά από μένα!
  

13 σχόλια:

  1. Καλογραμμενο και ολοκληρωμενο αρθρο! Συγχαρητηρια! :) Εγω δεν χρησιμοποιω conciler αλλα εχω ενα seventeen να βρισκεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Είσαι τυχερή που δεν το χρειάζεσαι! Πολύ καλό το seventeen, πέρσι είχα όλες τις αποχρώσεις

      Διαγραφή
  2. Τέλειο post! Πάρα πολύ κατατοπιστικό! Μήπως ξέρεις κάποιο site όπου θα μπορούσα να παραγγείλω το Collection concealer. Μου έβαλες ιδέες βραδιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εδώ
      http://www.ebay.com/itm/NEW-Collection-2000-Lasting-Perfection-Concealer-16-Hour-Wear-Long-/111023680176?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&var=410162878078&hash=item19d986eab0
      Εγώ έχω το light που ροζιζει και το medium που είναι μπεζ, αν είσαι πολύ ανοιχτόχρωμη να πάρεις το fair, είναι πιο νορμάλ χρώμα από το light

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ!! Και παρεμπιπτόντως στην φωτογραφία που είσαι άβαφη είσαι κούκλα!

      Διαγραφή
  3. Αυτό είναι review!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολύ πολύ καλό και ενημερωτικό!!
    Εμένα αγαπημένα μου είναι απο Estee Lauder το Ideal light...που είναι περισσότερο για λάμψη...
    Για κάλυψη χρησιμοποιώ το Lancome Effacernes!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν παλιά χρησημοποιουσα της Estee Lauder to maximum cover foundation για κονσιλερ που είναι σαν το dermablend της Vichy μιλάμε για στόκο!!! Μετά δοκίμασα το Double wear concealer καλό ήταν αλλά όχι τέλειο, τα δικά σου δεν τα έχω δοκιμάσει, από κάλυψη πως είναι?

      Διαγραφή
  4. ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ Maybelline instant age rewind concealer; ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ hondos ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΙΔΕΑ...ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Xenia μου, νομίζω μόνο από ebay μπορείς να το βρεις. Αν κάνεις λίγο υπομονή to Boots θα αρχίσει να στέλνει Ελλάδα και θα μπορείς να το παραγγέλνεις από Αγγλία αλλιως στο ebay θα το βρεις 7-8 ευρω, ειναι πολυ οικονομικο

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά!Θα ήθελα την συμβουλή σου για κονσίλερ. Εγώ έχω έντονους κύκλους, καφέ σκούρους θα τους χαρακτήριζα... Προσπαθώ να βρω το κατάλληλο κονσίλερ εδώ και καιρό.Αλλά καταλήγω να μην καλύπτω τίποτα και μάλιστα να φαίνονται πορτοκαλοκαφέ οι κύκλοι μου. Το τελευταίο κονσίλερ μου είναι της radiant illuminator το 8, το οποίο δεν μ άρεσε καθόλου με κάνει να φαίνομαι πάρα πολύ κουρασμένη σε σημείο που δεν θέλω να κυκλοφορώ. Τι μου προτείνεις να κάνω? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά!Θα ήθελα την συμβουλή σου για κονσίλερ. Εγώ έχω έντονους κύκλους, καφέ σκούρους θα τους χαρακτήριζα... Προσπαθώ να βρω το κατάλληλο κονσίλερ εδώ και καιρό.Αλλά καταλήγω να μην καλύπτω τίποτα και μάλιστα να φαίνονται πορτοκαλοκαφέ οι κύκλοι μου. Το τελευταίο κονσίλερ μου είναι της radiant illuminator το 8, το οποίο δεν μ άρεσε καθόλου με κάνει να φαίνομαι πάρα πολύ κουρασμένη σε σημείο που δεν θέλω να κυκλοφορώ. Τι μου προτείνεις να κάνω? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου! Αυτό που σου προτείνω είναι να πάρεις μια καλή κρέμα ματιών όπως η La Roche-Posay Hydraphase Intense Eyes που περιέχει καφεΐνη και υαλουρονικο οξύ και ένα καλό κορεκτορα σε ροδακινι χρώμα αλλά να είναι καλής ποιότητας για να κάνει δουλειά, μετά εφαρμόζεις το κονσιλερ στο χρώμα του δέρματος, όχι πολύ ανοιχτό για να μην τραβάει εκεί όλα τα βλέμματα! Εγώ πιο παλιά αντί για κονσιλερ χρησιμοποιουσα το Maximum Cover foundation της Estee Lauder καλύπτει τα πάντα και μην σε τρομάζει η τιμή του, θα σου κρατήσει πάνω από 3-4 χρόνια Πήγαινε σε πάγκο της Estee lauder και δοκίμασε το από το τεστερ να δεις αν σου κάνει, για foυndation είναι πολύ βαρύ, μόνο για concealer και μην αφήσεις τις κοπέλες να σε πείσουν να πάρεις το αντίστοιχο concealer της εταιρίας, είναι ακριβώς το ίδιο, στην ίδια τιμή αλλά πολύ μικρότερη ποσότητα!

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή