Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Love Love Love Lavera!!!











































Το πόσο μ'αρέσει να δοκιμάζω νέα προϊόντα, το έχω ξαναπεί! Όταν μάλιστα τα προϊόντα αυτά είναι το ένα καλύτερο από το άλλο,  τότε ενθουσιάζομαι!!!
Τον καιρό αυτό μου έχουν έρθει προϊόντα από 3 διαφορετικές εταιρίες, η μια καλύτερη από την άλλη, το δέρμα μου κυριολεκτικά λάμπει! Δεν το έχω δει σε καλύτερη κατάσταση, πότε όμως!
Θα αρχίσω από την εταιρία που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση, την LAVERA που στα Λατινικά σημαίνει  "η αλήθεια" και πίσω της έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία!

Την εταιρία ίδρυσε ο Thomas Haase ένας άνθρωπος που από τα 2 του χρόνια έπασχε από νευροδερματίτιδα, μια πάθηση που δεν ήταν πολύ γνωστή τα χρόνια εκείνα. Καθώς μεγάλωνε, άρχισε να καλλιεργεί μόνος του διάφορα φυτά, να κατασκευάζει εκχυλίσματα βοτάνων και να τα εφαρμόζει στον εαυτό του. Το '75 ήταν η πρώτη φορά στην ζωή του που πήγε διακοπές και χάρη στα καλλυντικά που δημιούργησε δεν έπαθε εγκαύματα!!!
10 χρόνια μετά δημιούργησε την εταιρία Lavera η οποία έκτοτε έχει πάρει εκατοντάδες (κυριολεκτικά!) βραβεία.

Tα προϊόντα είναι πιστοποιημένα βιολογικά καλλυντικά
 u 100% πιστοποιημένα φυσικά καλλυντικά με φυτικά συστατικά, βιολογικά
εκχυλίσματα και βιολογικά έλαια
u 100% φυσικά αρώματα
u 100% απαλλαγμένα από συνθετικά συντηρητικά και parabens
u 100% ήπιοι στο δέρμα γαλακτωματοποιητές & επιφανειοδραστικές ουσίες
u 100% απαλλαγμένα από σιλικόνη, παραφίνες και ορυκτέλαια
u Δερματολογικά εγκεκριμένα για συμβατότητα με το δέρμα
u Η lavera είναι εναντίον των πειραμάτων σε ζώα
Με λίγα λόγια ότι καλύτερο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στο δέρμα μας!

Θα αρχίσω με τα προϊόντα μακιγιάζ που παρέλαβα



Δυο concealers, ένα σε μορφή στικ για ατέλειες, καλύπτει πολύ καλά ακμή και σημαδάκια, νομίζω περιέχει και μέντα η tea tree oil. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα!

Το δεύτερο φυσικό concealer είναι σε υγρή μορφή με wand applicator, περιέχει γλυκόριζα, η οποία ανακουφίζει το δέρμα. Όταν το παρέλαβα ήταν λίγο σκούρο για μένα, όμως τώρα που έχω μαυρίσει λίγο είναι τέλειο και η αλήθεια είναι ότι δεν είχα κάτι πιο σκούρο για το καλοκαίρι, οπότε μου ήρθε κουτί! Είναι ενυδατικό, δεν μαζεύει στις ρυτίδες κάτω από τα μάτια και προσφέρει μέτρια κάλυψη! Ιδανικό για καθημερινό ελαφρύ μακιγιάζ.
 


lip balm soft bronze Eνα πολύ ωραίο lip balm, με τέλειο μπρονζε χρώμα, μ'αρέσει πάρα πολύ! Δεν έχει ούτε γεύση, ούτε έντονο άρωμα, περιέχει 10 βιολογικά έλαια και αφήνει τα χείλη λαμπερά! Και αυτό ιδανικό για το καλοκαίρι!


Πούδρα σε ελεύθερη μορφή (Fine Loose Mineral Powder)
Διάφανη πούδρα από ορυκτά (mineral powder) πολύ ελαφριά, must have για όλα τα νεσεσέρ! ταιριάζει σε όλες τις αποχρώσεις δέρματος και αφήνει το δέρμα ματ για αρκετές ώρες! Και αυτή θα αγοράσω σίγουρα!
 Υγρό eyeliner σε καφέ απόχρωση, με πολύ λεπτό πινελάκι ακριβείας, ότι πρέπει για πρωινό μακιγιάζ! Ιδανικό για όσες φοράνε φακούς επαφής ή έχουν ευαίσθητα μάτια (όπως εγώ).
Παρέλαβα επίσης 2 δειγματάκια από την BB Cream της Lavera, την θέλω τόσο πολύ! Χωρίς υπερβολές, η καλύτερη BB Cream που έχω δοκιμάσει ως τώρα, εξουδετέρωσε όλες τις κοκκινίλες του προσώπου μου, μου έδωσε ένα φυσιολογικό, ομοιόμορφο χρώμα στο πρόσωπο, ελαφριά κάλυψη και ματ αποτέλεσμα! Την αγαπώ!!!
Δυο δειγματάκια Φυσικό υγρό make-up, και αυτό πολύ καλό προϊόν, είναι κάτι που θα αγόραζα για καθημερινή χρήση, χαρίζει μέτρια κάλυψη, κάνει το δέρμα δροσερό, ενυδατωμένο και το αφήνει να αναπνέει! Για όσες από εσάς δεν αρκεί μια ΒΒ cream και χρειάζεστε λίγο παραπάνω κάλυψη, είναι τέλειο!
Περνάμε στην περιποίηση προσώπου, δοκίμασα 5 διαφορετικές κρέμες, όλες μα όλες ήταν τέλειες! Αν μου έλεγαν να διαλέξω μια δεν θα ήξερα ποια να πω!

Q10 Ενυδατική Κρέμα Προσώπου Basis (με αντιγηραντική δράση)
Must have ενυδατική προσώπου, για ηλικίες 30+ με συνένζυμο Q10, aloe gel και θρεπτικό έλαιο jojoba, ανανεώνει το δέρμα και μειώνει τα σημάδια πρόωρης γήρανσης, καθόλου λιπαρή, το μόνο που νιώθεις είναι δροσιά και το δέρμα σου απαλό!!!
Επανορθωτική Κρέμα Ημέρας My Age
Για αφυδατωμένο δέρμα. H επανορθωτική κρέμα ημέρας MY AGE με έλαια karanja και βιολογικό άσπρο τσάι (από fair trade) ενυδατώνει εντατικά το δέρμα, ενώ το προστατεύει από τις ακτίνες UV με φυσικό τρόπο. Προστατεύοντας το δέρμα από την ηλιακή ακτινοβολία, εμποδίζει τη δημιουργία κηλίδων και την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Ισχυρά δραστικά συστατικά όπως το υαλουρονικό οξύ, το συνένζυμο Q10 και τα εκχυλίσματα Cova Btrox δίνουν στο δέρμα ακτινοβόλα λάμψη και ότι άλλο χρειάζεται. Η επανορθωτική φόρμουλα με βιολογικό ελαιόλαδο, βιολογικό έλαιο jojoba και βιολογικό βούτυρο shea αφήνει το δέρμα σφριγηλό και ενυδατωμένο. 
Και αυτή η κρέμα μου άρεσε  το δέρμα μετά από 4 χρήσεις λάμπει!


 Θέλετε κάτι ελαφρύ για το καλοκαίρι?
Εξισορροπητική κρέμα προσώπου για ματ όψη με βιολογική καλέντουλα & βιολογικό τζίντζερ
Ιδανική για κανονικά-μικτά δέρματα σε μορφή κρέμας/τζελ, φανταστική βάση για makeup, Η βιολογική καλέντουλα εξισορροπεί, καταπραϋνει και αναζωογονεί. Το βιολογικό τζίντζερ, ως πλούσια πηγή βιταμινών και ορυκτών, καθαρίζει και σταθεροποιεί.
  Ενυδατική Κρέμα Προσώπου για σύσφιξη πόρων
Για λιπαρό & ακνεϊκό δέρμα
Το εκχύλισμα βιολογικής μέντας ανανεώνει, καταπραΰνει και καθαρίζει, ενώ το εκχύλισμα βιολογικής κολλιτσίδας έχει απαλυντική και στυπτική δράση. Για ορατά πιο λείο δέρμα. Αυτή την κρέμα/τζελ θα την αγοράσω για τις περιόδους που το ορμονικό μου σύστημα τρελαίνεται και το δέρμα μου παρουσιάζει ακμή. 

24ωρη ενυδατική κρέμα προσώπου με βιολογικό άγριο τριαντάφυλλο και βιολογικό έλαιο μακαντάμια
H κρέμα αυτή είναι για ξηρά αλλά κατά την γνώμη μου και κανονικά δέρματα, εγώ που έχω κανονικό/μικτό δέρμα, μπορώ άνετα να την χρησιμοποιησω τον χειμώνα που χρειάζομαι κάτι παραπάνω, γιατί δεν είναι λιπαρή, είναι τρομερά ενυδατική και μοσχοβολάει ρόδα!



Και για να μην γίνομαι βαρετή, το παρακάτω προϊόν είναι το μόνο που μπορώ να πω ότι είναι έτσι κι'ετσι, είναι το πίλινγκ προσώπου, για κανονικά/μικτά δέρματα. Δεν είναι κακό, απλά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, οι κόκκοι που περιέχει είναι αρκετά αραιοί και εμένα μου αρέσουν τα πίλινγκ με πιο συμπυκνωμένους κόκκους, να κάνω scrub  και να το καταλαβαίνω, if you know what I mean.
Όσες ψάχνετε για ένα απαλό πίλινγκ για ευαίσθητα δέρματα, αυτό είναι για εσάς!

Παρέλαβα και δείγματα από την Βιολογική Κρέμα Χεριών Πορτοκάλι & Ιπποφαές
Πολύ ελαφριά κρέμα χεριών που απορροφάται εύκολα και μυρίζει σαν σορμπέ πορτοκάλι!!! Τέλεια!

Τέλος, παρέλαβα και δειγματακια από το παιδικό, αντηλιακό γαλάκτωμα, με SPF 30, αυτό το χάρισα στην 11χρονη βαφτιστήρα μου!
Με πολύτιμα βιολογικά έλαια, όπως κερί μέλισσας,  έλαιο canola και βούτυρο shea, μαζί με βιολογικό καροτένιο και βιολογικό ηλιέλαιο, αποτελούν τα βασικά συστατικά της αντηλιακής λοσιόν περιποίησης δέρματος για μωρά και παιδιά.  
Σχεδιασμένο για να προστατεύει το ευαίσθητο δέρμα των μωρών και των παιδιών από το 95% των εισερχόμενων ακτίνων UVB και για να προφυλάσσει το δέρμα από την απώλεια υγρασίας και τα κύτταρα του δέρματος από τη ζημία.



Ευχαριστώ την Lavera για όλα αυτά τα υπέροχα καλλυντικά μου μου έστειλε και που μου έδωσε την ευκαιρία να ανακαλύψω κάποια από τα καλύτερα προϊόντα που έχω δοκιμάσει ποτέ!

Αυτά φίλες και φίλοι μου, ελπίζω να μην σας κούρασα και περιμένω να ακούσω τις δικές σας εντυπώσεις από αυτή την εταιρία! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.
 Φιλιά πολλά!



3 σχόλια:

  1. Καλησπερα! Δεν ξερω τιποτα για αυτα ...αλλα μετα οσα λες εσυ ...σιγουρα θα τα δοκιμασω ..τελειο ποστ . Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα! ;)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή