Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

GlowBox Premiering this month!


Γεια σας κορίτσια μου!
Έχω συναρπαστικά νέα!!! Μόλις έμαθα από την αγαπημένη Elena's Finds ότι ξεκίνησε ήδη ένα νέο συνδρομητικό κουτί με την ονομασία GlowBox!
Στο GLOWBOXθα βρίσκεις κάθε μήνα 5 έως 7 προϊόντα ομορφιάς, περιποίησης, μακιγιάζ ή και lifestyle, που έχουν επιλέξει για εσένα, με βάση τοGLOWBOXπροφίλ ομορφιάς σου. Τα προϊόντα είναι σε μέγεθος ταξιδιού (travel size) και συχνά θα βρίσκεις και προϊόντα σε κανονικό μέγεθος, για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση. 
Δήλωση εταιρίας:
"Αποφεύγουμε να βάζουμε στο GLOWBOXδείγματα και μονοδόσεις γιατί σκοπός της υπηρεσίας μας είναι να μπορούν οι GLOWers να δοκιμάζουν ένα προϊόν για ένα εύλογο διάστημα ώστε να είναι σε θέση να αποφασίσουν αν τους ταιριάζει!"

Παρακάτω σας δείχνω κάποιες από τις εταιρίες με τις οποίες συνεργάζονται!


Εγώ μόλις έκανα 3μηνη συνδρομή, κοστίζει 12€/μήνα, 36€/τρίμηνο, 65€/εξάμηνο και 125€/ετήσια συνδρομή!
Για να δούμε τι θα δούμε!!! Είμαι περίεργη στο τέλος ποια απ'ολες τις εταιρίες θα καταφέρει να έχει διάρκεια και να κερδίσει το παιχνίδι!
Καλή αρχή και κυρίως καλή συνέχεια τους εύχομαι ολόψυχα!!!


10 σχόλια:

  1. Ανυπομονώ να δω τα προϊόντα που θα παραλάβεις!
    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον(κυρίως για τις εταιρίες που έχει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Προς το παρόν δεν έχω δει σε κανένα άλλο κουτί τόσα αστέρια μαζεμένα!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν είχαμε κανένα τώρα έχουμε 3 να διαλέξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόσο καιρό έβλεπα βίντεο με Birchbox, Glossybox, BeautyBox5, κά και ήθελα τόσο πολύ να έρθουν και εδώ! Και σήμερα ανακάλυψα οτι υπάρχουν ήδη παρόμοιες εταιρίες! Θα δοκιμάσω ένα απ'αυτά σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ειδες! εγώ μόλις μου έρθει και το glowbox θα τα έχω δοκιμάσει όλα! Κάποιες κοπέλες ήδη παρέλαβαν τα κουτάκια τους και είναι πολύ καλά!!!

      Διαγραφή